vineri, 12 ianuarie 2018

Elimină imposibilul din viaţa ta

„Una dintre cele mai mari slăbiciuni ale omenirii este frecvenţa cu care se foloseşte cuvântul „imposibil”.” - Napoleon Hill

Am trecut cu bine prin încă un an şi altul a venit. Ca toţi cei din jurul meu, la fel şi eu, sper să fie un an bun. Dar acest an bun nu depinde numai de împrejurimi. Fiecare dintre noi trebuie să facem ceva şi pentru omul ce formează acestă idee a lui Dumnezeu pe acest pământ, nu doar pentru numele pe care îl purtăm. Numele poate rămâne veşnic şi nu doar pe o piatră de mormânt, dar corpul are o durată de viaţă limitată pentru că aşa au hotărât involuntar Adam şi Eva.

În 2018 aş vrea să schimb unele lucruri atunci când vine vorba despre viaţa mea. În primul rând aş dori să nu mai existe teama de nereuşită. Acest lucru mă copleşeşte şi nu că nu aş avea încredere în mine, ci pur şi simplu ezit să scot ultimul as în orice acţiune, indiferent de natura ei. De cele mai multe ori sunt cutreierată de acel gând că tot ce fac trebuie să fie ca la carte, că a 2-a şansă nu mai există, iar ce se pierde nu mai poate reveni. Această frică de eşec este imensă şi gândul de a nu reuşi mă face să mă cufund în tristeţe. Uneori m-am lovit de întrebearea: De ce nu pot să fac un lucru şi să îmi spun: “Gata, aşa îl las!” În copilărie, pe când făceam castele de nisip la mare, aveam o determinare aparte. Le terminam şi spuneam că aşa este bine, nu îi mai făceam retuşuri.

Al doilea lucru pe care l-aş schimba la viaţa mea este stresul.
Ca să fiu ferită de stres ar trebui să fiu plecată într-o vacanţă pe o insulă exotică, dar cum România îmi poate oferi doar un salariu minim pe economie, acest lucru este destul de greu de realizat şi nu îmi rămâne decât să îmi construiesc o filosofie de viaţă care să mă  facă imună la stres. De exemplu aş dori să practic mai mult sport, să fac yoga, să meditez, să mănânc mai sănătos, să renunţ la a îmi petrece o parte din timpul liber în faţa televizorului şi să stau cât mai mult timp în aer liber. De curând am primit un sfat bun, cum că stresul netratat poate duce la apariţia multor boli şi la o stare psihică permanent proastă.

Al treilea lucru este strict legat de mine, căci viaţa mea este un dar aparte.
Dacă în 2017 şi nu numai, am avut tendinţa de a mă compara cu alţi oameni, anul acesta viaţa mea trebuie să fie liberă. Să nu o mai ţin prizonieră în celula modelelor şi al inspiraţiei de orice gen. Situaţiile oamenilor sunt de fiecare dată diferite şi comparaţii nu îşi mai au rostul. Trebuie să înţeleg că vieţile celor din jurul meu nu sunt cu nimic mai bune decât a mea, că pozele de pe Facebook şi filmuleţele de pe Youtube nu sunt decât nişte suveniruri pe care se vor pune praful, iar “cârpa de şters” numită share nu va mai fi atinsă. Totul este efemer.

Nici job-ul pe care îl am nu mă încântă. Atentează la viaţa mea. Mi-a transformat-o într-un chin. Trebuie schimbat, iar odată cu el va veni şi bucuria dimineţilor de weekend, când la masă stând la o cafea, soţul te mângâie cu o vorbă dulce şi un sărut. Oricât de greu ar fi, la un moment dat trebuie să găsesc un alt loc de muncă. 

Deci, de ce să mă opun schimbării când ea este sursa principală a progresului?

Un stil de viaţă sănătos.

În ultimul timp, specialiştii în nutriţie, medicii de peste tot şi presa au început să recomande tot mai mult un stil de viaţă cât mai sănătos, dar eu sunt departe de a face lucrurile cum trebuie. Cu paşi mici însă, vreau să reuşesc să aduc schimbările potrivite în alimentaţie, astfel încât să mă bucur de o viaţă cât mai sănătoasă.
Pentru acest lucru voi apela la programul Reset. După cum spune şi slogaul său – SLĂBEŞTE DEŞTEPT!
Kilogramele pentru mine sunt o problemă, de aceea voi apela la acest program, despre care mă bucur să vă povestesc, la recomandarea unei bune prietene.

Reset este un program complet și complex de remodelare corporală menit să aducă o persoană în cea mai bună formă într-un timp foarte timp. Acesta este alcătuit dintr-un program de nutriţie personalizat + antrenamente + informaţie strictă în ceea ce priveşte alimentaţia şi antrenamentele prin seminarii dedicate + interacţiunea cu o echipa nemaipomenită.

Totul se întamplă on-line, lucru ce duce la o economisire mare a timpului tău real pe care l-ai fi putut petrece în trafic pentru a ajunge la o consultaţie.
Programul se poate urma mereu, de oriunde: acasă, la birou, în călătorie, în ţară sau în străinătate.

Se poate avea acces la cel mai bun KNOW-HOW NUTRIŢIONAL, oferit de un specialist experimentat şi susţinut de o comunitate puternică, indiferent de oraşul în care locuieşti.

Reset îmbunătăţeşte considerabil digestia şi rezultatele analizelor fiecăruia uzuale de sănătate. Somnul va avea de câştigat, va fi mai profund şi mai regenerant.


Ce se poate învăţa în prima lună

Psihologia schimbării - motivaţii, instrumente utile şi bariere în calea succesului.
- Poftele, de unde vin, de ce le avem şi cum le stăpânim?
- ABC-ul nutriţiei umane - macronutrienţi, micronutrienţi, managementul greutăţii corporale
- Cum ne îngrăşăm şi cum slăbim?
- Ne spune că putem slăbi respirând, iar excesul de calorii nu se transformă instant în grasime subcutanată, ci in glicogen.

Cum funcţioneaza filozofia nutriţionala Limitless?
- Adicţia de dulce. De ce o avem şi cum o putem dezactiva.

Ce se poate învăţa în a doua lună

- Ce este un plan de alimentaţie corect, cum să creezi unul şi cum arată farfuria ideală.
- Combinaţii nutriţionale corecte şi incorecte.
- Cum gătim mese care să ne consume puţin timp şi resurse, dar să fie nutriţional corecte şi gustoase.
- De ce eşuăm în atingerea obiectivelor de remodelare corporală şi cum ne (re)întoarcem la calea corectă.
- Influenţarea pozitivă sau negativă a nivelului de colesterol din alimentaţie. Mit şi adevăr
- Beneficii, riscuri şi cantitatea optimă legate de: consumul de carne, consumul de lactate şi consumul de alimente care conţin gluten.
- Nutriţia pentru o piele fermă şi sănătoasă, fără aspect de coajă de portocală.

Ce se poate învăţa în a treia lună

- Ce facem când ne dorim să slăbim accelerat.
- Cum abordăm ultimele kilograme pe care vrem să le dăm jos definitiv.
- Înlocuiri sănătoase atunci când vrem să gătim pâine, paste sau dulciuri dietetice.
- Capcane nesănătoase pe drumul adoptării unui nou stil de viaţă. Despre suplimente, pilule, băuturi şi prafuri pentru slăbit.
- Substituiri şi strategii de slăbit atunci când suntem la evenimente sau în deplasări.
- Cum ne revenim rapid în formă după concedii şi/sau Sărbători.

Aşadar, lasă neîncrederea deoparte şi adoptă un stil de viaţă sănătos. Resetează-te acum cât mai ai timp!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.