luni, 15 ianuarie 2018

În doi, kilogramele se pierd mai uşor

În viaţă, oamnenii au nevoi şi nevoi, iar una dintre cele mai mari este sănătatea. Avem nevoie cu toţii să fim sănătoşi aici, să ne bucurăm de ce este în jur, de părinţi, de fraţi şi mai târziu de urmaşi.

Sănătatea trebuie întreţinută bine dacă am dobândit-o la naştere. Este adevărat, unii dintre noi nu au fost la fel de norocoşi şi este tragic. Se spune de demult că cel mai mare ucigaş în viaţă nu este nici războiul şi nici natura, ci carnea. Carnea a făcut mai multe victime decât orice război pe acest pământ.

Eu, ca să fiu sănătoasă, mi-am propus pentru acest an să uit de diete stricte şi reguli alimentare alambicate. Vreau să încetez să mai calculez caloriile şi carbohidraţii la orice masă, pentru că nu aceasta este calea către o siluetă trasă prin inel.

Oamenii de ştiinţă au ajuns la concluzia că nici o cură de slăbire nu este la fel de eficientă precum simpla eliminare a grăsimilor din alimentaţia zilnică. Foarte adevărat!

Sunt convinsă că pot slăbi fără a urma o dietă anume, ci trebuie să acord o mare atenţie grăsimilor din farfurie. Practic, pot slăbi mâncând pe săturate, însă alimente care nu conţin grăsimi periculoase. Ah, cum de nu m-am gândit până acum…

De ce este important să slăbesc? 

Mai mult ca orice, eliminarea kilogramelor în plus ar trebui să aibă ca argument principal menţinerea sănătăţii.

Conform Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, 17 milioane de oameni mor anual în întreaga lume în urma unor afecţiuni asociate cu obezitatea: cancer, boli cardiovasculare, atac cerebral. Mai bine de jumătate dintre europeni sunt obezi sau supraponderali, iar în Statele Unite, circa 35% dintre adulţi, respectiv 17% dintre copii sunt obezi.

Cum vreau să elimin grăsimile? 

La ce ar trebui să fiu atentă atunci când prepar mâncarea acasă sau atunci când mănânc la restaurant?

1. Atunci când voi face o supă sau o ciorbă, o voi lăsa la frigider până când toată grăsimea se ridică la suprafaţă. Apoi, cu o lingură o voi colecta şi o voi arunca.

2. Nu voi consuma pielea păsărilor de curte (găini, pui, curcan, raţă, gâscă).

3. Cele mai multe sortimente de brânzeturi sunt grase, aşa că le voi studia cu atenţie înainte de a le pune în coşul de cumpărături. Nici la restaurant nu voi comanda preparate care au în componenţă brânză, pentru că pot fi deosebit de periculoase pentru silueta mea. În aceeaşi măsură, trebuie să evit şi untul.

4. Voi alege savori mai puţin periculoase pentru a prepara o carne la cuptor: ierburi, lămâie, legume, în loc de sosuri grase, cu smântână, unt, margarină, brânză, maioneză.

Nu voi adăuga garnituri periculoase, cum ar fi cartofii prăjiţi. Pe acelaşi principiu, voi renunţa la dressingul pentru salată. Uleiul de măsline este mult mai sănătos!

5. În loc de prăjit, voi alege fiert sau copt. În felul acesta, grăsimea nu va rămâne în farfurie.

De curând a aflat despre ceva ideal care mă poate ajut în lupta cu kilogramele.

Reset - un program complet și complex de remodelare corporală menit să aducă o persoană în cea mai bună formă într-un timp foarte timp. Acesta este alcătuit dintr-un program de nutriţie personalizat + antrenamente + informaţie strictă în ceea ce priveşte alimentaţia şi antrenamentele prin seminarii dedicate + interacţiunea cu o echipa nemaipomenită.

Totul se întamplă on-line, lucru ce duce la o economisire mare a timpului tău real pe care l-ai fi putut petrece în trafic pentru a ajunge la o consultaţie.
Programul se poate urma mereu, de oriunde: acasă, la birou, în călătorie, în ţară sau în străinătate.

Se poate avea acces la cel mai bun KNOW-HOW NUTRIŢIONAL, oferit de un specialist experimentat şi susţinut de o comunitate puternică, indiferent de oraşul în care locuieşti.

Reset îmbunătăţeşte considerabil digestia şi rezultatele analizelor fiecăruia uzuale de sănătate. Somnul va avea de câştigat, va fi mai profund şi mai regenerant.

 Crează-ţi un stil de viaţă echilibrat şi sănătos, prin care să nu simţi niciodată că ai restricţiile unei diete.

Ce se poate învăţa în prima lună

Psihologia schimbării - motivaţii, instrumente utile şi bariere în calea succesului.
- Poftele, de unde vin, de ce le avem şi cum le stăpânim?
- ABC-ul nutriţiei umane - macronutrienţi, micronutrienţi, managementul greutăţii corporale
- Cum ne îngrăşăm şi cum slăbim?
- Ne spune că putem slăbi respirând, iar excesul de calorii nu se transformă instant în grasime subcutanată, ci in glicogen.

Cum funcţioneaza filozofia nutriţionala Limitless?
- Adicţia de dulce. De ce o avem şi cum o putem dezactiva.

Ce se poate învăţa în a doua lună

- Ce este un plan de alimentaţie corect, cum să creezi unul şi cum arată farfuria ideală.
- Combinaţii nutriţionale corecte şi incorecte.
- Cum gătim mese care să ne consume puţin timp şi resurse, dar să fie nutriţional corecte şi gustoase.
- De ce eşuăm în atingerea obiectivelor de remodelare corporală şi cum ne (re)întoarcem la calea corectă.
- Influenţarea pozitivă sau negativă a nivelului de colesterol din alimentaţie. Mit şi adevăr
- Beneficii, riscuri şi cantitatea optimă legate de: consumul de carne, consumul de lactate şi consumul de alimente care conţin gluten.
- Nutriţia pentru o piele fermă şi sănătoasă, fără aspect de coajă de portocală.

Ce se poate învăţa în a treia lună

- Ce facem când ne dorim să slăbim accelerat.
- Cum abordăm ultimele kilograme pe care vrem să le dăm jos definitiv.
- Înlocuiri sănătoase atunci când vrem să gătim pâine, paste sau dulciuri dietetice.
- Capcane nesănătoase pe drumul adoptării unui nou stil de viaţă. Despre suplimente, pilule, băuturi şi prafuri pentru slăbit.
- Substituiri şi strategii de slăbit atunci când suntem la evenimente sau în deplasări.
- Cum ne revenim rapid în formă după concedii şi/sau Sărbători.

Aşadar, cea mai mare comoară pentru om este sănătatea. Urmaţi calea sănătăţii şi veţi trăi mult timp pe acest pământ. Dacă nu mă credeţi, vizionaţi şi video-ul de mai jos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.